Radionomy Board
It is currently Wed Feb 20, 2019 8:49 pm

All times are UTC

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Sat Aug 31, 2013 11:16 pm 
Moderators

Radio 1: https://www.radionomy.com/en/radio/radio-nostalgia
http://www.radio-nostalgia.nl
O.S: Windows 10
Je krijgt een radio bij Radionomy, en je moet weten hoe je tijdens je "live" uitzending reclames op je radio uitzendt, in overeenstemming met de Overeenkomst voor Radiomakers (en daarmee deactivatie van je radio voorkomt).

Je hoeft alleen maar een trigger bestand * uit te zenden op je radio.

Er zijn twee blokken van uitgifte:

Het eerste blok moet tussen xx:10 en xx:30 komen (ieder uur)
Het tweede moet tussen xx:40 and xx:59 komen (ieder uur)

* Een trigger bestand is een audio bestand dat meerdere elementen kan bevatten (muziek, eigen promotie, PSAs, maar GEEN BETAALDE ADVERTENTIES).

Deze trigger echter, moet de volgende specifieke kenmerken hebben:
- het hebben van een specifieke duur van twee minuten (+ of - 250 milliseconden),
- het hebben van "Advert:" als artiesten naam en als titel (gebruik software om je bestand te voorzien van tags)
- dit bestand mag geen "Blanke MP3" zijn, omdat luisteraars die niet tot de doelgroep behoren deze track zal horen.

Dus je maakt een filler van exact 120 seconden, bij Artist de naam "Advert:" en bij Title de naam "Advert:", Deze Filler(s) kun je toevoegen in je live-afspeellijst, dat doe je twee keer per uur (tussen xx: 10 en xx: xx 30 en tussen 40 en xx: 59).
Voor landen waar geen advertenties zijn ingepland horen de luisteraars de filler en voor landen met advertenties, wordt deze automatisch vervangen door advertenties.

voorbeeld:
Ik zend mijn playlist live uit en het is 14:10, ik heb gezien dat ik reclames moet uitzenden tussen (xx:10-xx:30), dus ik zet mijn trigger bestand in mijn playlist (in mijn software), en zend dit bestand uit met de specifieke tags (Advert: - Advert:). Dit zal de verspreiding van reclame op je radio activeren.

Attachment:
adv-live.png
adv-live.png [ 76.89 KiB | Viewed 3256 times ]

We herhalen dit tijdens het tweede blok: (xx:40 and xx:59)

UPDATE: Het is bij jullie bekend dat een triggerfile Bij Title - Advert: en Artist - Advert: moet staan.
Radionomy logt elke track dus was het niet mogelijk op een correcte manier muziek waar rechten op staan als filler te gebruiken.
Om tijdens de live muziek te gebruiken waar rechten op staan is het mogelijk deze nu in te plannen, zie onderstaand voorbeeld hoe je de tags aanpast

Title - Advert: Embryonic Journey
Artists - Advert: Jefferson Airplane

No support via PM - in PM verleen ik geen support.
Veel antwoorden op je vraag zijn ook terug te vinden in de tutorials.

Last edited by Bob on Tue Apr 04, 2017 9:56 pm, edited 1 time in total.
Voorbeeld Tags

Profile Send private message  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

All times are UTC